Meta, işletmeler için sağladığı doğrulama hizmetini genişleterek platformlarda güven ve doğruluğu artırmayı hedefliyor. Bu genişleme, markaların ve işletmelerin sahtecilikle mücadele ederken daha fazla görünürlük elde etmelerine yardımcı olacak.
Meta’nın sunduğu doğrulama hizmeti, “Meta Doğrulandı” adıyla tanıtılan ve öncelikle bireysel kullanıcılar için sunulan bir hizmetti. Ancak şimdi, Meta bu hizmeti işletmelere yönelik olarak genişletiyor. Yeni abonelik seçenekleri, Avustralya ve Yeni Zelanda’da ilk olarak sunulacak.
Temel plan olan “Standart” abonelik aylık 14.99 dolara mal olacak ve bir Facebook veya Instagram hesabını kapsayacak. Bu planla işletmeler, arama sonuçlarında üst sıralarda yer alma, taklitçilere karşı koruma ve görsellere bağlantı ekleme gibi avantajlardan yararlanacaklar. Ayrıca, müşteri desteğine de erişim sağlanacak.
İşletmeler için sunulan ekstra avantajlar için daha yüksek ücretler ödenmesi gerekecek. Üç farklı ek plan bulunacak: ayda 44.99 dolarlık “plus” planı, 119.99 dolarlık “premium” planı ve ayda 349.99 dolarlık “max” planı. Her bir plan, Reels gönderilerine bağlantı ekleme, müşteri desteğinde öncelikli hizmet ve daha fazla profil özelleştirme gibi ek özellikler sunacak.
En üst düzey plan, beş çalışana kadar taklitçilik korumasını ve ek müşteri hizmetleri avantajlarını genişletecek. Yarıyıl bazında yapılan “hesap incelemesi” ise içerik stratejileri üzerine kişisel rehberlik sunacak.
Meta’nın yeni monetizasyon deneyimleri başkan yardımcısı Pratiti Raychoudhury, Meta Doğrulandı’nın genişletilmesinin, “uygulamalarında işletmelerin yolculuğunda onlara eşlik etme” amacı taşıdığını belirtti. Raychoudhury, daha fazla şirketin doğrulama hizmetine kaydoldukça tekliflerin sürekli olarak güncelleneceğini ifade etti.